tisdag 21 december 2010

Du har vunnit...


I söndags var det sista möjligheten att delta i tävlingen om filmen En Julsaga 3 har blivit nominerade.

De nominerade är...



Angelica

Victorias Julblogg

Ica (tomtens dotter)



…och vinnaren är…



Angelica


Grattis!!!


Angelicas vinnarmotivering;

Mina favoriter bland julfilmer jag har sett är Polarexpressen och klassikern Grinchen.

Polarexpressen är en av de finaste filmer jag någonsin sett, och jag kan se den en miljon gånger utan att tröttna. Den inger verkligen en sån där härlig, varm julstämning samtidigt som den är spännande, fartfylld och lite annorlunda när det kommer till tecknade julfilmer. Jag är helt kär i den filmen och rekommenderar alla att se den, framförallt nu i juletid när det blir riktigt mörkt ute på kvällarna. Då är det extra mysigt att krypa ner i soffan med någon man tycker om och kolla på bra film! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar