söndag 15 november 2009

Änglaspel, kulor & julmat

Nu är det varit tyst från mig några dagar det beror på att jag har haft lite idétorka på vad jag skall skriva i bloggen för tillfället. Just nu är det nämligen inte så mycket som händer hos oss med julen men jag kommer nog igång snart igen :-)

I fredags köpte jag ett klassiskt änglaspel som min familj hade när jag var liten. Under de senaste jularna har jag velat köpa ett men det har aldrig blivit av men i år tog jag mig i kragen äntligen.

Jag köpte även två till julgranskulor till min samling :-)

När jag kom hem ifrån min lilla shoppingtur så låg Allt om mat´s julspecial i brevlådan, då jag har haft fullt upp i helgen har jag tyvärr inte hunnit läsa den men jag hoppas jag hinner i morgon.


3 kommentarer:

  1. Hej! Jag söker ett klassikt änglaspel men hittar inget i butikerna, var köpte du ditt?

    SvaraRadera
  2. Undrar också vart du hittade änglaspelet.
    God Jul! // Anna

    SvaraRadera
  3. Är också på jakt efter det i Västerås. Om ni bor i Stockholm finns det klassiska i Skansenbutiken! Nu funderar jag på att beställa därifrån men då kommer det inte förrän efter jul vilket känns lite trist, speciellt eftersom det var tänkt som julklapp till min syrra.

    God jul!
    Åsa

    SvaraRadera