I början på oktober beställde jag en massa julsaker på nätet från en butik i Stockholm, det var skålar, krukor, tomtar mm.
Igår började jag fundera vart sakerna hade tagit vägen och bara någon timme efter min tanke ringer butiken och förklara att mailet som skulle tala om att varona hade kommit hade gått till fel person. De bad om ursäkt och talade om vilka uppgifter jag behövde för att hämta ut paketet på mitt utlämningsställe.
Glad i hågen hämtade jag paketet och jag öppnade det genast när jag kom hem eftersom jag har längtat efter sakerna. Tyvärr var det en stor besvikelse då alla varorna var trasig eller hade andra skador förutom 4 små snögubbar.
Totalvärdet var ca 1.000 kr men jag kan bara behålla snögubbarna som kostar runt 200 kr så under nästa vecka skall jag åka in till stan och lämna tillbaka sakerna, det är betydligt lättare än paketera och posta alla sakerna.
Ukens film: This Christmas
1 dag sedan
Men gud vad tråkigt!
SvaraRaderaTrist.
SvaraRaderaah va trist.. sånt tar energi. Hoppas det blir bra till slut iaf!
SvaraRaderatråkigt!
SvaraRaderaNär man sett fram emot det och så...förmodligen postens omilda hantering. Men det där kommer lösa sig, även om det är surt att öppna ett efterlängtat paket och finna innehållet i kras.
fy vad trist!!
SvaraRadera