torsdag 8 oktober 2009

Mitt nuvarande jobb

I februari 2007 bestämde jag mig för att sattsa på mitt egna företag Tinovativ www.tinovativ.se, det är något jag inte ångrar och tack min älskade man att du såg till att jag tog klivet.

Till att börja med höll jag föreläsningar om positivt tänkande och hur det är att ha personlig assistans dygnet runt. Två år innan hade jag tagit upp mitt målande igen, så Tinovativ bestod av att jag målade och höll föreläsningar.

Då jag gillar att ha många bollar i luften och lätt tröttnar på att göra samma saker dag ut och dag in bestämde jag mig för att utöka verksamheten. Jag gillar att arrangera fester och efter att jag gift mig 2004 kände jag att jag ville gå bröllopskoordinatorutbildningen så det gjorde jag och blev klar 2007. Sedan dess har jag koordinerat ett antal bröllop och arrangerat flera fester.

Samtidigt som jag blev färdig bröllopskoordinator började jag skissa på boken Bröllop & Festdukningar http://www.surprisebrollop.se/valy.asp?adressID=493 som släpptes den 10 januari 2009.

I maj 2008 startade jag mitt senaste projekt SurpriseBröllop www.surprisebrollop.se och det är nog bland det roligaste jag gjort + boken förståss :-)

Nu trivs jag som fisken i vattnet med min arbetssituation, det kunde i och försig generera lite mera pengar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar