fredag 9 oktober 2009

Peter Jöback och Global Grill


Idag har jag både bokat och hämtat ut biljetter till Peter Jöbacks julkonsert samt bokat bord på Restaurangen Global Grill.

Den 18 december bjuder jag mina personliga assistenter på julkonsert och restaurangbesök, det blir dock inget julbord. Enligt mig så är det "förbjudet" att äta julmat innan julen.

I stället blir det en 3-rättersmiddag som består av följande;

Förrätt
Löjrom med boveteplättar och tillbehör

Varmrätt
Grillade oxfilémedaljonger med rödvinssås och potatisgratäng samt blandade primörer.

Efterrätt
Varma hjortroncreps med Lapponiakaramell, vaniljglass och havreflarn.

Dryck
Alkoholhaltiga drycker

(Okej tjejer om ni vill ändra på menyn så hör av er, annars hoppas jag att vi får en trevlig kväll. Jag vill även avslöja att tomten har varit här och frågat vad ni önskar er så har ni tur kanske han tittar förbi)

1 kommentar:

  1. Fniss...var det därför jag skulle ta med utgångskläder din lurifax...Du är så genom go o snäll du Tina så om du bara visste...
    Jultokig är nog bara förnamnet när det gäller dig...;)

    Massa kramar från S-valls Tina

    SvaraRadera